Rumored Buzz on کابینت آشپزخانه در تهران

Wiki Article

اگر فضای منزل شما کوچک است و یا وسایل بسیاری دارید، بهتر است از کمدهای دیواری استفاده کنید.

برای انتخاب نیاز به جستجوی گسترده نخواهید داشت، ماچوب هر آنچه که باید بدانید، در اختیارتان می گذارد.

از جمله ویژگی‌های شاخص کابینت کلاسیک ، می‌توان به حکاکی‌های بدنه و درهای کابینت، طراحی‌های سنتی بر دستگیره، مخفی بودن جزئیات آشپزخانه مانند هود، وجود گل‌دکوراتیو‌ها و بخش‌های تزئینی، قرینه‌سازی جزئیات، وجود کابینت‌های دکوری و همچنین ارتفاع اندک و عمق بیشتر محفظه‌های کابینت اشاره کرد.

جزیره را می توان با استفاده از متریال های مختلف و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید کرد. ابعاد استاندارد کابینت های جزیره مانند کابینت های زمینی می باشد.

تمامی این المان‌ها در کنار یکدیگر موجب زیبا و مجلل جلوه کردن آشپزخانه می‌شوند.

شما با مشاهده این فیلم، با این مدل کابینت و متریال های آن آشنا می شوید. همچنین اجزای کابینت ممبران نیز برای شما توضیح داده شده است.

یک کابینت مستقل که می تواند به شکل های میز دایره، مستطیل یا مربع در وسط آشپزخانه قرار بگیرد. از انواع جزیره ثابت یا متحرک می توان به عنوان میز کار، محفظه نگهداری از لوازم برقی، یک سینک جذاب و … استفاده نمود. نصب کابینت جزیره می تواند به صورت دائم یا موقت باشد

یک مدل بسیار ساده ولی شیک از کابینت آشپزخانه کلاسیک. در این مدل کلاسیک، از زرق و برق چندان زیادی استفاده نشده و هماهنگی بسیار زیبایی در میان المان‌های آشپزخانه به وجود آمده است.

اهمیت کابینت‌های آشپزخانه، نه تنها در پوشش‌دهی و ایجاد فضای کاربردی در محیط آشپزخانه خلاصه می‌شود، بلکه نقش ویژه‌‌ی آن‌ها، در نمای خانه و بالطبع زیبایی کل فضای خانه قابل مشاهده است. با انتخاب طرح‌های زیبای کابینت، که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل‌تان باشد، می‌توانید ظروف، لوازم برقی، بسته‌های خوراکی، ادویه‌جات و بسیاری وسایل ریز و درشت دیگر را، که در هر آشپزخانه‌ای مورد نیاز است، ساماندهی کنید و در یک کلام، هم نظم و هم زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

ممکن است در ایجاد طرح های ریز، روکش پی وی سی به خوبی در سطح کار قرار نگیرد. راه حل این مشکل نیز انتخاب طرح هایی نسبتا درشت است.

کابینت وکیوم گونه ای از انواع مختلف کابینت های ممبران می باشند. ام دی اف ساخته شده در آن تحت خلاء فشرده شده و استفاده از روکش های ضد آفتاب دوام و عمر آن را می افزایند.

به تضاد زیبایی که بین رنگ کابینت‌های سفید، کابینت‌ها سورمه‌ای و دستگیره‌های طلایی به وجود آمده است، دقت کنید.

اگر از کابینت‌های تمام چوب به درستی نگهداری کنید، این کابینت‌ها می‌توانند با زیبایی کامل میهمان آشپزخانه‌ی شما باشند.

باز هم یک مدل جذاب دیگر از کابینت‌های آشپزخانه که به دلیل تضاد رنگ بسیار کابینت آشپزخانه ال شکل زیبا و چشمگیر به نظر می‌رسد.

Report this wiki page